ons

Dagen började med att kl fan ringde och jag inte ville gå upp, men va bar bita i sura äpplet o ta på sig o gå. 7 + grader o regn gjorde ju inte direkt att jag vart mera sugen på att gå o lägga mig i sängen igen. Men avverkade 35 min i rask takt

 

Ventilation i skolan idag igen fick tillbaka ett prov vi gjorde innan praktiken, 1 fel från full pott, mer än nöjd ;) Sen va det som vanligt igen börjat läsa om injusterings metoden proportionalitetsmetoden, mera än så går vi inte in på bra ordet e krångligt nog.

 

Även ett pass rygg & vader på gymmet gick helt okej, orkar inte gå in på nått mera, det var iaf näst sista passet denna vecka. Sedan blir det fest för hela slanten i helgen och nästa vecka, inte de bästa för deffen o träningen precis men vem fan bryr sig, lever bara en gång!

Har avslutat kvällen med en rejäl promenad i råssnäs med didde man. Nu är det dags att ladda batterierna inför morgondagen !!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0