Midsommar

Missat upptatera lite nu igen, men träningen flyter på bra, igår kötta jag axlar och bröst vilket känns idag. Idag var det dags för ben, fått lite hjälp av Magnus och har nu fått två nya isolerandeövningar för baksida lår, går inte förklara hur de går till så det får bli att fixa ett klipp på dem, men de kommer köras flitigt speciellt i höst när jag verkligen ska lägga in ett extra kål på baksida lår.

Har även funderingar på att förlänga deffen något eftersom jag inte orkar gå upp kl 5 för morgonpromenaden, nu när jag jobbar och även då kanske lägga om kosten något också för att finslipa de sista, är ändå nöjd med tanke på att det mest var en ”testa på deff”

Hörde en riktigt gammal goding i mina kära lurar idag

 

 

 

 

Det drar sig även mot sommarens stora fylleslag, Midsommar, ska nog överleva även i år, ser ut att bli att göra Västervik osäkert ist för Öland. Så passar på att bjuda på en grym midsommar låt ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0