Love is on fire

Vaknade kl 6 i morse o va helt utslagen så bestämde mig fort för att ställa in morgonpromenaden och ta den på eftermiddagen eftersom jag sluta rätt skapligt. Sov vidare någon timme o var fortfarande helt död var inte långt ifrån att jag hade stannat hemma, men tog mig i kragen till sist och klev upp.

Vart en kort dag i skolan, kyl projektet är mer eller mindre klart, ska prov tryckas på torsdag förhoppningsvis. Så kom hem tidigt tog igen promenaden för senare ner till gymmet o kötta bröst & axlar.

 

Några av övningarna:

Bänkpress:

50kg /10 st

80kg/ 5 st

100kg/5 st

110kg/2 st

50 kg/6 st

Snebänk:

70kg/8

70kg/8

50kg/8

 

Hantelflys:

20kg/8

20kg/8

20kg/8

10kg/8

10kg/8

 

Flyst och sne bänk är två övningar som jag är grymt svag i av någon andledning, känns som de står still och gjord det hur lång tid som helst, så därför tänke jag börja kötta dem lite extra med lite lätta vikter mot slutet och hoppas det släpper

 

På axel sidan vart det bla,

Lutande Enarms kabel drag åt sidan:

7kg/8

10kg/10

10kg/10

på varje sida

Liggande kabel drag på bänk

15kg/10

15kg/10

20kg/5

10kg/8

Inte helt lätt att förklara så att får en bild framför sig vilken övning man menar

Körde även rotatorcuffen som är grymt viktig !!

Ikväll får jag skippa filmen eftersom kl redan dragit iväg, såg Iron man 2 igår. Riktigt grym enligt mig !

 

 

 

Imorgon är det ben vilket alltid är lika skoj o plågsamt ;)

 

 

Skillnad på mina och Tom Platz ben ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0