Tis

Tis

Morgon promenad imorse 60 min med fint väder för er som låg och sov mellan 6-7.
Sen vart det frukost som bestod av två ägg och en port fiberberikat havregryns gröt för att sedan dra till skolan o få lite gjort. Kolhydraterna vart mer eller mindre 0ade idag förutom gröten på morgonen.

Matte och jag körde ett bra axel o triceps pass som jag hoppas kommer kännas imorgon.

Nya schemat inför nästa vecka också klart;

 

Måndag: Vader + Rygg

Tisdag: Axlar & Bröst

Onsdag: Ben

Torsdag: Armar + Mage

Fredag: Rygg + Axlar

Lördag: Bröst + Mage

Söndag: Vila..

Kommer bli fokus på överkroppen en månad framåt innan det blir dags för nytt schema och fokus på baksida lår iaf, nått som jag tycker släpar.

 

 

 

Nu ska jag ladda batterierna införmorgondagen med lite pumping iron

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0