MusikBoooomb!

Jag överlevde ännu än midsommarafton, vart kvar i Motala ändå detta år, vart riktigt nice ändå, även att jag inte minns direkt slutet av kvällen.. ? Vaknade upp i en soffa o första frågan var, vart är folket?? Svaret: Du, klockan är 10 på morgonen alla typ dragit hem. Tjaa då, riktigt jihad full vart ja !!

Veckan har flutit på som vanligt ändå med ett par grymma gym pass, även deffen rullar på, dock beslutade jag att förlänga den eftersom att jag inte har tid, ork, lust att röra på mig tillräckligt nu när jag jobbar och det är så groteskt varmt, så morgonpromenaderna är inställda så försöker att gå lite på kvällarna ist.

Inget för mig så slänger upp ett par grymma låtar !!

 

 

 





Tror alla spelas på street Fm,( 90.2) lungt bästa party kanlen i sverige, undantaget är väl att det kan bli lite väl mykt RnB i mellan åt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0