Loaded guns!!


Vilket armpass, helt stenhårda fortfarande så hoppas på lite tränigsvärk i armarna imorgon !!

Deffat i 8a veckor nu, och känner att hela kroppen är sugen på bara äta lite små gott, kakor,chips,godis, pizza, listan kan göras lång. Stod o kolla i skafferiet förut på allt ja inte får äta med flit och tänkte det dära ska jag äta i höst, känns som skallen börjar bli riktigt konstig nu, kanske dax för en rikig ätar dag i helgen. Helgen som i förövrigt kommer spenderas på GatebilFestivalen. Sommaren är inte bästa tiden för träning kan jag känna, kommer bli lite dricka o kanske passar på att tar mig de dära skräp målet oxå.

Ska även ta mig en funderare på att sätta igång med morgonpromenaderna innan jobbet oxå, aja får bli att sova på den saken

Peace !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0