Axelövning

Ännu en varm dag på jobbet avklarat, igår fick jag vara på lagret ist för i disken en anning slappare så såg ut att det skulle bli idag med tills kl vart 8 då fick ja hoppa in och köra pressmaskinen ist. Självklart gick pressverktyget sönder också, men lika glad var jag för det, då fick jag skruva lite ist för köra maskinen.

 

Kötta bröst och axlar idag på gymmet, helt nöjd även att det gick tungt som fan i bänken, men lyckades höja mig ett par reps i hantelflysen, en övning jag har grymt svårt att öka i, men efter lite slit så kanske det börjar släppa lite. Körde även en grym axelövning som jag körde när jag tränade MMA, svårt o förklara men du står på händerna och kör som omvända axelpressar, hitta en video som liknar den, dock står killen lite långt fram, målet är att kunna stå utan ha fötterna mot väggen och helt utsträckt kropp

Imorgon väntar ben, kan bli att testa på två nya övnningar, det återstår att se..

 

 

Fick hem senaste numret av body idag också, så nu kommer jag ha läsning ett år framöver eftersom ja tyckte det var dags att börja prenumerera

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0