Från 82 kg till 70

Åter till träningen deffen är avslutad nu iaf  11-12 kg gick jag ner från 1a maj till sista juli. Känns skönt nu i efterhand att jag har testat på det, gäller att ha självdisciplin även har ja fuskat minst en dag på helgen, mest för att fylla glykogendepåerna men även för att kunna hålla sig borta från allt som man inte får stoppa i sig, och mot de sista veckorna var söt sugen nått enormt vissa dagar.

 

 

Har ändå gått grymt bra att träna samtidigt jag har legat på ett underskott, har även lyckats göra två personbästa under denna tid. Knäböj 150 kg fritt och benspark 140 kg. Så ska sätta upp kortsiktiga och långsiktiga vikt mål tänkte jag. Hitta några bra bänkpress program på ca 16 veckor för att öka. Ska försöka hitta nått liknade för knäböj annars blir det nog att pussla ihop ett eget. Blir även vikt mål fram till våren så hur vi kommer lyckas med det!


Först måste jag ta tag i mitt andra problem, var oss en massör riktigt bra massör i veckan som är jävligt duktig på det hon gör, har masserat en o annan bodybuilder va sägs om namnet Johan Oldenmark kopplar det inte kanske det gör det om jag säger Plexus från Gladiatorerna. För att komma till saken upptäckte hon att jag är lite sne i ryggen/bäckenet hon fick de att bli bättre men tog lite nya bilder igår och var inte förrän då jag själv såg hur jävla illa det såg ut, kan dock va att jag står helt rakt och att bilderna förvränger de hela lite men ändå, syns rätt väl att latsen också är olika utvecklade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0